مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 19:052020-12-04ورزشي

پروژه زورخانه رشت در زمره پروژه های مناسب حوزه ورزش باستانی


معاون پشتبانی بنیاد مسکن کشور، با اشاره به روند احداث زورخانه امام علی(ع) رشت، گفت: پروژه مذکور تاکنون از لحاظ فنی و اجرایی به خوبی پیش رفته و در زمره پروژه های مناسب حوزه ورزش باستانی در کشور به شمار می آید.

- ایسنا/گیلان معاون پشتبانی بنیاد مسکن کشور، با اشاره به روند احداث زورخانه امام علی(ع) رشت، گفت: پروژه مذکور تاکنون از لحاظ فنی و اجرایی به خوبی پیش رفته و در زمره پروژه های مناسب حوزه ورزش باستانی در کشور به شمار می آید.

هادی درفشی در حاشیه بازدید از پروژه در حال احداث زورخانه امام علی(ع) رشت و روند بازسازی و مرمت مسجد صفی رشت و مسجد اردبیلیان، با اشاره به پیشینه درخشان گیلان در ورزش های باستانی و زورخانه ای و پیشرو بودن استان در این بخش، اظهار کرد: ورزش زورخانه ای و پهلوانی بسیار مقدس است و ورود به زورخانه حالت عبادت در مسجد را دارد.

وی با بیان اینکه ورزش های زورخانه ای و پهلوانی ریشه در تاریخ و فرهنگ ما دارد، بر ضرورت احیای ورزش های ایرانی و اسلامی تاکید کرد و گفت: ورزش زورخانه ای آداب و سنتی خاص دارد که از پهلوانان افسانه ای و باستانی ایران الهام گرفته است.

معاون پشتیبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور تصریح کرد: پروژه مذکور تاکنون از لحاظ فنی و اجرایی به خوبی پیش رفته و در زمره پروژه های مناسب این حوزه در کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه زورخانه رشت در زمره پروژه های مناسب حوزه ورزش باستانی

پروژه زورخانه رشت در زمره پروژه های مناسب حوزه ورزش باستانی